Vid dagens slut…

Sakta sänker sig dina ögonlock… Uppe sen tidigt tidigt tidigt och vi har alla lite andnöd av sömnbrist, till och med Du tror jag även om Du inget säger om det. För att orka vara vaken far du från aktivitet till aktivitet som det mest arbetsamma lilla bi och Pappan och jag samsas om att försöka hålla jämna steg med dig. 

Du är min Lille Store pojk, ett litet barn in en stor kropp. Vad bär framtiden med sig för dig och för oss? Nu har ögonen stängts för idag och lugnet lägger sig. Framtiden får lösas imorgon, nu behöver Pappan och jag vila också. Godnatt mitt ❤️

Kommentera

