Jag blir aldrig av med dig

Du har bitit Dig fast.
Hur Jag än försöker så kommer Jag inte ifrån Dig.
Du följer Mig som en skugga.

Jag hatar sig samtidigt som Jag egentligen inte vill..Du är ju en del av Mig.
Du får Mig ur balans.

Jag önskade att Jag kunde förlika mig med Dig,förstå Mig på Dig men när Jag försöker närma Mig så
spelar Du Mig ett spratt och får Mig att vackla om o om igen.

Du gör Mig osäker,rädd och otrygg.
Du får Mig att känns saker Jag inte vill känna.

Att leva detta liv med Dig är det svåraste Jag nånsin gjort.
Jag har gått igenom alla faser av känslor gentemot Dig
Oavsett vad Jag ska göra eller känna så slår Du till.. varje gång
Du vinner konstant o Jag vet inte hur Jag ska övervinna Dig.

Att leva med Dig..Du Mitt Dåliga Självförtroende är förödande.

Kommentera

