svengelska

I morse vakna min pojk o fråga mig.
( han pratar snart hellre engelska än svenska..märkligt nog stammar han inte lika mycket när han pratar engelska )

Mamma.. does it ever  bli som before jag fick mina diagnoser?

Hur då menar du??

Ja men before …så sa du tex till skolan..

This is the way he works….detta gäller..this is what he vill ha o och needs….
Ok..thats fine….å då blev de så.

Nu mamma…when du säger something..undrar nått…or säger till om something…så blir de always tjöt.

We skulle keep it as  a hemligt säger han..
Ler lite pillemariskt  å säger….

between me and you mam..

Ja du mitt älskade barn..

Jag kan bara säga

Never…
Inget kommer att bli som förr…

Kommentera

